فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران را از پیشرفت باز نمی‌دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از بیروت، مراسم بزرگداشت سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز سه شنبه از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان شیخ راغب حرب واقع در شهر نبطیه لبنان با حضور غضنفر ركن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران، نواف الموسوی نماینده مجلس لبنان و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و اجرایی لبنان و منطقه برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در كنار ملّت‌های مظلوم جهان ایستاده و به حمایت از ملّت‌های لبنان و فلسطین در مقاومت خود در برابر دشمن صهیونیستی پرداخته و از حق آنها در آزادی و حاكمیت و استقلال پشتیبانی كرده است و همچنین در كنار ملت عراق در مبارزه با اشغالگران آمریكایی ایستاده است.

ركن‌آبادی افزود:باوجود توطئه‌های بزرگ و جنگ ها و فتنه‌هایی كه از ابتدا برای ایجاد انحراف در مسیر الهی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است، امروزه در استمرار آن،شاهد بیداری و قیام ملتهای منطقه برای آزادی و كرامت خود هستیم.

در حاشیه این مراسم، علاوه بر برپایی نمایشگاه عكس انقلاب اسلامی،‌ سیستم كارت‌های هوشمند پرونده پزشكی بیماران و مراجعین بیمارستان شیخ راغب حرب افتتاح شد.

سفیر كشورمان سپس در مراسم دیگری كه ازسوی شاخه مشاغل حرفه‌ای حزب‌الله لبنان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر نبطیه برگزار گردید،‌ شركت كرد.

خاور**1030





:: برچسب‌ها: شهرستان , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: